Min första advent

Glad söndag på er! Jag har haft en riktig slödag. Jag har gått runt i mysbyxor, inte borstat håret och inte varit utanför lägenheten på hela dagen och jag har haft riktigt skönt. Jag har pysslat lite med vårt projektarbete i relationship and service marketing och gjort en hel del på mässkatalogen till amår. I morse tände jag första ljuset i adventsljusstaken och åt lussekatt med varm choklad till. Det är nämligen helt okej att äta lussekatter till frukost när det är adventssöndag.

Alldeles strax ska jag krypa upp i soffan med en mugg varm glögg och titta på lyckopillret Mamma Mia. Hur har ni firat första advent?

Förresten, Anna har delat med sig av en massa härliga bilder från i fredags. Vi tog en massa "hoppbilder". Alla hoppbilder har nämligen en tendens att bli väldigt roliga. Kolla bara på denna:

Katten, jag, Rebecka och Anna. Andra Anna står bakom kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0