Lite mer GRRRRRR!?

Har jag berättat? Jag firar in det nya året i Spanien. Bland palmer, spanska tanter med pälsar och tunga och överdådiga  guldsmycken och doft av medelhavet ska jag skåla i ett glas Cava vid tolvslaget.

Jag har varit lite pysslig under kvällen. Monterat IKEA-låder och strukturerat upp dem i hallen, en med verktyg och en med mössor och vantar som annars tenderar att hamna lite överallt. Det blev riktigt bra och jag är nöjd. Är dock ännu mer sugen på att pyssla om lite i lägenheten. Uppe på garderoben har jag en Roy Lichtenstein-affisch ligger. Istället för att bara ligga där och skräpa skulle den mycket väl kunna pryda en vägg. Det kan vara ganska befriande med lite GRRRRRRRRR! Vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0