Låt mig presentera bloggens första: Dagens bästa och Dagens värsta

Kombinationen glögg och pistagemandlar. I brist på skållande mandlar och efter att jag konstaterat att de russin jag hade i skafferiet såg ut som råttlortar drack jag glöggen utan både russin och mandlar. Bredvid glöggen hade jag dock en skål med pistagenötter - och tro det eller ej, de var riktigt goda tillsammans med glöggen. Testa vettja!



Anna har lagt upp denna, minst sagt smickrande, bild på Facebook. Men det är lugnt, Anna, jag bjuder på den. Man kan ju inte visa sig från sin bästa sida i alla lägen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker att den bilden är lite söt. Det är liksom så det blir när vi är ute och härjar. Haha. Kram

2008-12-10 @ 13:05:31
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0