Kurs-katastrof

Jag har sjuka ryckningar i mitt högra ögonlock och har haft det i flera dagar nu, fullkomligt onödigt. Känner mig sådär pysslig idag och känner allra mest för att pyssla i lägenheten, tror att det kommer sluta med att jag planterar om lite krukväxter, de behöver verkligen få lite ny energi. Jag behöver dock roa mig lite med att läsa kurslitteraturen. Kurslitteraturen är för övrigt väldigt intressant MEN kursen som helhet och i synnerhet våra föreläsare gör kursen näst in till outhärdlig. Föreläsningarna är ostrukturerade och väldigt röriga och ibland uppskjutna eller inställda - och vi började i måndags. På bara fem dagar har allt detta hänt, hur ska det sluta!? Mycket är det att göra i kursen också. Förstår ni nivån på kursen om jag säger att en av våra kursledare låter som Yoda i Star Wars och den andra som en överpedagogisk förskollärare?

Lyssnar på ett inslag i Nyhetsmorgon om handarbete och blev helt plötsligt sugen på att sticka eller virka. Är det konstigt? Från Frosta Design kan man köpa färdiga paket med instruktioner och material. Och blir resultatet så bra som på bilden nedan måste ju virkning var skitkul :-)



Kommentarer
Postat av: This Is Emil

Vilken snygg blogg!!! (Och bra titel också.)

2008-11-07 @ 10:25:54
URL: http://fistfulofheart.blogg.se/
Postat av: E

P.S. Har också haft ryckningar i ögonen. Fast i flera veckor nu, sjukt störande. gnugga

2008-11-07 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0