Kivisar

Iittalas kivilyktor går absolut inte att få för många av och är alltid en uppskattad present - både att ge och att få. Spanade in Iittalas hemsida för att se om det har kommit några nya färger på lyktan. Icke sa nicke. Däremot har de återlanserat den stora Kivilyktan. Den utgick ur deras sortiment för några år sedan men är nu tillbaka - läckrare än någonsin. Jag en rent ut sagt en jävla massa Kivilyktor men just nu är jag mest förtjust i de frostade och klara lyktorna, exakt dom som är på bilden. Det blir ett så härligt sken i de frostade som passar extra bra under hösten och vintern. Det är verkligen stämningsfullt:


Nu ska jag för första gången ge mig på en vitvinssås, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till min kära kompis!

2008-11-14 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0