Idag:

Vädret är verkligen jättehärligt och jag behöver verkligen plugga. Det gör jag förvisso också, men den härliga vintersolen som skiner från en klarblå himmel får mig också att länga ut ifrån lägenheten. Ta en promenad och bli sådär härligt rosenröd om kinderna. Men icke, här sitter jag, instängd med ett litet berg av artiklar som jag ska bestiga under dagen. Samtidigt håller jag på att laga köttbullar och eget potatismos (pulvermos går bort!). 

Under förmiddagen har jag vinkat av S som ska åka hem till Örebro, han tog även med sig Pärlan dit, så nu är jag utan två av mina käraste saker här nere i Växjö. Som tur är har jag en massa härliga vänner som jag ska umgås med istället. Rebecka ställer till med filmkväll ikväll, jag hoppas på att det blir en riktigt sliskig och romantisk tjejfilm med någon läcker kille i huvudrollen. Jag har föreslagit Alfie med Jude Law. Om ens snygge pojkvän överger en för några dagar tycker jag att det är fullt befogat att titta på en annan läcker kille.

Förresten! Jag måste stoltsera med att jag faktiskt klarade nationalekonomi-tentan - NÖJD! Jag försökte jaga efter en flaska med Astí på Systembolaget igår för att fira lite med tjejerna men det var tydligen många som ville fira något, Astí-hyllan var nämligen helt tom och min ekande plånbok tillät inte några ädlare drycker.

Nu ska jag ge mig på en artikel med titeln "Tourism marketing in an era of paradigm shift". Kul va!?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har en flaska astí hemma :D hihi

2008-11-22 @ 13:53:07
Postat av: jenny

jag har feber!!!!!! tyck synd om mig.. !!!

2008-11-22 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0