Hej, jag är vad jag äter - en chokladboll

Varför är det bara skräp på TV på torsdagar? Det enda som är bra är Criminal Minds på kanal 5 kl. nio men som den fegis jag är vågar jag inte titta på det när jag är utan S. I ren protest över alla dåliga du är vad du äter- och andra hälsoprogram har jag suttit i soffan och sörplat varm choklad med vispgrädde. Varför är ALLA såna program samma kväll? Jag vill verkligen inte se, speciellt inte med tanke på att jag slukat en sats chokladbollar på två dagar. Varför heter programmet egentligen "Du är vad du äter". Det betyder ju att jag är en chokladboll när jag äter chokladbollar, en korv när jag äter korv, en flottig pizza när jag äter pizza osv. Idag är jag alltså korvstroganoff, bakad potatis och chokladbollar. Vad är ni?

Jag har koncentrerat mig på att plugga mindmaps idag också och så har jag pysslat lite i lägenheten emellanåt. I morgon från kl. 08:00 till 13:00 skriver jag tentan, hålla tummarna för mig :-)

Ps. Hur mycket jag än vrider och vänder på mig ser jag inga tydliga tecken på att jag är vad jag äter, enligt programtiteln borde jag ju vara en chokladboll men vart jag än tittar så ser jag bara ut som Therése, konstigt!? Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja höll ena tummen för dig och andra för mig själv. jag vet inte riktigt hur bra det gick.. hmm.. jag är en salig blandning av köttbullar och potatismos, chokladkaka från marabou och ägg.. =S inte så attraktivt. Ha de å trevligt inne i stan och ät din satans sushi. =P kram och en jätte glad advent.

2008-11-28 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0