Grönroos och jag

Hej på er!

Mitt mål var att ha en produktiv helg tillsammans med grabbarna Grönroos, Hougaard och Bjerre (vilka är männen bakom min kurslitteratur). Jag har läst och läst och läst men ändå känns det inte som om jag bläddrat framåt i boken - fruktansvärt frustrerande.

Jag har precis smällt i mig tre bullar (egentligen en och en halv. Bullarna blev lite torra så jag kunde bara äta ena halvan) och en kopp kaffe. Förhoppningsvis är detta energi nog för att jag ska orka att bita tag i boken Service Management and Marketing igen.

Förresten så ringde 1990-talet och bad vår lärare Christine att lämna tillbaka byxorna hon hade på sig idag.


De torra kanelbullarna bakade jag för övrigt i helgen. Dumt av mig att göra det eftersom vår frys är alldeles för full för att rymma kanelbullar. Bra av mig eftersom jag nu har en ursäkt för att äta upp dom och skylla mitt frosseri på att de inte får plats i frysen.


Kommentarer
Postat av: Caroline Wennersten

Ha ha sjukt kul kommentar om Christines byxor..Tänkte ungefär samma sak :) Plugga på!!!

2008-11-10 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0