Fullt ös medvetslös

Hej på er!

Jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. Nu har jag äntligen kommit hem och ska pusta ut i några minuter innan jag sätter igång med plugg och andra viktiga saker. Klockan åtta hände vi på låset till biblioteket för att jobba med projektarbete tillsammans med min grupp, därefter sprang jag iväg till repro för att trycka visitkort och passade dessutom på att luska lite kring fotostudion som finns där. Vi blev lovade att få låna den för fotograferingen till amår. Från början skulle vi fotat utomhus men det typiska Växjö-vädret (som idag var skyfall) tillät inte det. Klockan tolv var jag och resten av amår-gruppen redo att bli fotade av Karin. Det gick superbra och nu väntar jag med spänning på bilderna som hon valt ut.

Nu är jag precis hemkommen efter en föreläsning. En Plopp och en kopp kaffe var eftermiddagens räddning på en stel och tråkig föreläsning. Alldeles strax ska jag fila lite på projektarbetet . Innan dess ska jag dock strukturera upp saker och ting lite grann. Hela väskan är full med papper i en salig oordning. Jag tror att jag ska värma en mugg med lite glögg under tiden som jag sorterar upp min tillvaro.

Kramar / Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0