Dagens incitament: Dirty Sexy Money

Vädret är riktigt grått och trist och jag är inte alls på humör för att plugga trots att jag måste. Det är precis sånt väder som man bara ska gömma sig för. Krypa upp i soffan med täcke och kudde och bara ignorera den gråa skyn och de kala träden. Jag ska bita tag i min kursbok i några timmar och om jag känner att jag förstått vad Grönroos säger ska jag belöna mig själv med en riktig tjejfilm alternativt ett avsnitt av Dirty Sexy Money. Precis som kurslitteraturen säger presterar man lite bättre med ett incitament.

 Sedan slutet på Augusti har jag lyckats avverka alla Sex and the city-avsnitt och alla Ugly Betty-avsnitt som hitintills sänts. Nu behöver jag något nytt och något som utspelar sig i New York så Dirty Sexy Money ska få en ärlig chans.



Mot kurslitteraturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0