Ägg, kaviar, äppeljuice och mindmaps

Nu har jag precis slukat en smörgås med ägg och kaviar och svalt ner den med äppeljuice. Ägg- och kvariarmacka tillsammans med äppeljuice är rent ut sagt skitäckligt. Men nöden har ingen lag, brukar man ju säga. Jag var jättehungrig efter ett drygt tre timmar långt årsmöte med EHVS var detta det snabbaste (och enda) som mitt kylskåp kunde erbjuda.

Jag har försökt fokusera på tentaplugg större delen av dagen och i ärlighetens namn går det sisådär. Jag har dock repeterat lite i boken och renskrivit och kontrollerat massa mindmaps. Jag har också kommit fram till att jag lär mig väldigt bra utav mindmaps:

Mindmap över "Relationships"

Jag har lagat chokladbollar idag också. Och ätit upp flertalet av dem och känner mig lite småhemskt över detta faktum. Men vad gör man? Det är j så himlans gott.

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ser bra ut tycker ja, jag orkar inte plugga!!!!! omotiverad som satan i gatan. =P

varför sa du inget om chokladbollar till mig. hoppas att du kan erbjuda mig en efter vårt lilla uppdrag idag. kramkram

2008-11-27 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0