Tisdag: Det här är ingen dans på rosor...

Hej!

Sitter här kl. elva på kvällen, lyssnar till Christian Kjellvanders ljuva stämma och försöker att plita ihop ett litet inlägg. Att vara proffsbloggerska är verkligen ingen dans på rosor. Avundas verkligen inte den där Blondinbella som exponerar hela sig själv på detta sätt.

Okej... vi börjar med värdet. Skitfint! Ganska otypiskt den svenska sommaren men alldeles underbar. Denna dag tillbringades till största delen inne i stadens största köpcentum - Krämaren (fråga inte om namnet, vet att det är mysko!!).

Började dagen med att jogga/gå spåret på 3 km tillsammans med Leon. Gick riktigt bra. Åt ägg och kaviar på bröd som pappa bakat (min far är en riktigt huslig karl!!). Cyklade upp på stan till lunch och speedshoppade TV och DVD-spelare tillsammans med mamma och J-E för att sedan käka lunch på Pitchers.

GIck till H&M och köpte en stor creme-vit ros att sätta på jeansjackan. Dissekerade den dock lite grann när jag kom hem eftersom jag tyckte att den blev för stor. Letade lite efter ett par bra tights/shorts att jogga i också. Har bara ett par långa brallor och det blir alldeles för varmt att jobba i dom nu på sommaren. Kikade på Stadium och H&M men hittade inget som jag tyckte var passande och prisvärt. Några tips på vart man kan köpa bra och prisvärda träningskläder?

Dagens outfit:

Svarta ballerinor - Skopunkten, shorts - Stradivarius, singoallablus - H&M.

Hade en diskussion med mina arbetskamrater idag om att beröma och ge komplimanger. Jag konstaterade att jag är väldigt dålig på det. Nu har jag bestämt mig för att jobba på det och försöka komma ihåg att ge minst en komplimang om dagen till någon som jag inte känner. Det är ju alltid så att man blir på lite bättre humör när någon säger att man än snygg i håret eller passar väldigt bra i tröjan man har på sig - speciellt uppskattat tror jag också det är när någon "utomstående" säger det. That's my mission!

Godnatt
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0