I väntan på S och en rulle

Sitter och väntar på min kära S. Vi ska kolla på film och vräka i oss fruktsallad med riven choklad över.

Egentligen har jag en massa att visa. Jag har nämligen börjat förkovra mig i ämnet lopp- och antikmarknader och kommit under fund med att det är mitt sommarnöje denna sommar. Som student har man ju inte den tjockaste plånboken så någon utlandsresa till sol och värme existerar inte i mina tankar just nu. Däremot letar jag med ljus och lykta efter roliga antik- och loppmarknader att besöka. Just nu längtar jag mest ner till Växjö för att kunna besöka Form och design Scandinavia i Alvesta som bara säljer design- och inredningsprylar från 50- och 60-talet!

Nu kommer S farandes. Lovar dock att visa upp några av mina fynd en annan dag!

Kram
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0