Dagens outfit och jobb i värmen

Sitter här och är riktigt trött efter en varm, lång och svettig dag. Det borde införas förbud mot att jobba under svensk högsommar. Kan inte gå och lägga mig förrän min lax är klar, den står i ugnen nu och ska ligga i en matlåda tillsammans med en god sallad imorgon.

Låg och solade en liten stund i morse, så himla skönt att få lite sol i ansiktet. Cyklade upp på stan och åkte och kikade på kakel tillsammans med mamma. Därefter åt vi salladslunch på Java, de har riktigt bra sallader. Man får 25 och inte 5 räkor när man beställer en räksallad, det är så det ska va!

Gick runt lite på stan för att försöka hitta ett par schyssta löparbrallor, hittade ett par på rea inne på Intersport men det var kö till provrummen och jag hade bråttom så jag ska springa tillbaka dit imorgon och testa dom.

Bjöd S på middag efter jobbet. Ruccola-pesto med pastaskruvar och vaniljglass och jordgubbar till dessert.

Har fixat iordning och gjort lite fint i pappas kök nu, ordning och min pappa är inte direkt synonymer så man ser tydlig skillnaden mellan före och efter ganska fort, vilket är kul.

Dagens outfit

Top från Zara, shorts från Stradivarius, gladiatorsandaler från La Redoute.

Fick förresten höstens H&M-katalog i brevlådan i förrgår, så mycket snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0