Nya gardiner och en Stallvägen special

Hej!

Efter att ha blivit tvingad att köpa garidntyg (det tyget jag vill ha finns aldrig på IKEA, jag fick köpa det näst bästa) har jag knåpat ihop gardiner till arbetsrummet. Det bleka resultatet finns att beskåda nedan.

image26


Jag har suttit inne och läst hela dagen. Om läsning och smarthet går hand i hand borde jag blir supersmart inom en snar framtid. Jag läser mer under en vecka än vad jag gjort under ett år tidigare.

Vi har ritat ett kors i taket i vår lägenhet. Det första faktiskt. Helt otroligt nog så sken solen i söndags. Det var länge sedan sist. 20 minuter sol hade vi under December månad. Nu i Januari kommer vi förhoppningsvis upp i 20 timmar.

Just det, jag åt en "Stallvägen Special" igår. Det är en hembakad pizza, gjort av Växjös enda blonda pizzabagare - jag själv. Pizzan gick inte av för hackor. Om du vill baka en likadan kommer receptet (med bild) nedan:

2 paket pizza-mix från Willys (14 kr. inkl. tomatsås och oregano)
Riven ost
Champinjoner
Räkor
Annanas

Grädda i ugnen i c:a 20 minuter.

image25


Nu ska jag läsa de sista åttio sidorna i boken "Optimal marknadskommunikation"

Kram Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0