Mindre analklåda åt folket

Jag vill bara uttrycka min upprördhet, jag står och stryker och äter min favoritchoklad (Marabou Premium Dark Milk) och plötsligt händer det - igen! Den där #"&%#¤ reklamen om analklåda och hemorrojder kommer igen. Jag kan ha förståelse för att många lider av dessa besvär. Dom som lider av det är mot förmodan också medvetna om att det finns botemedel mot besvären. Jag vill inte veta mer! Det räcker nu!

Reklam om illaluktande flytningar, analklåda, fotsvamp och svamp i underlivet kommer ALLTID (UTAN UNDANTAG) vid olämpliga tillfällen, t ex när jag äter frukost, kvällsmat eller mellanmål. VARFÖÖÖÖÖR??? Bannlys rump- och stjärtrelaterad reklam bums!

Jag har åtminstone bestämt mig för att, när jag blivit en grym reklammänniska, inte producera denna typ av reklam.

Idag har jag plöjt igenom en bok om projektledning inom reklam och media, så nu ska jag vara lite mer berikad i projektledningens ljuva konst.

Jag ska återgå till strykbrädan med förhoppningen om att slippa (enligt mig) olämpliga reklaminslag. För att vara på den säkra sidan kan jag ju zappa över till SVT - garanterat reklamfritt och jag betalar ju dessutom TV-licens för dessa kanaler, borde utnyttja dem mer.

Kram
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0