"Jag ska bara..."

Sitter och tentapluggar och försöker att komma på bra ursäkter för att slippa i några minuter. Till de bra ursäkterna räknas att t ex diska, städa badrummet, snyta sig (eftersom jag blivit förskyld), ligga på sängen och låt nättsprayen rinna ner smatidigt som man bläddrar i senaste numret av ELLE Interiör och klappar på Lady, gå och tända lampor runt om i lägenhten så att det blir lite mysigare. Nu har jag ingra bra ursäkter kvar, att blogga räknas alltså  till en dålig ursäkt för att komma undan tentaplugget i  några minuter.

Jag sitter och gör mindmaps över allt som är viktigt i boken som jag har tenta på. Det blir många och långa mindmaps eftersom jag bedömer att det är vääääääldigt mycket som är viktigt. Det mesta är intressant, lite grann är självklart, vissa delar är väldigt flummiga, allt som allt är det dock mycket att komma ihåg, alldeles för mycket. Med den insikten ska jag åter bege mig in i marknadskommunikationsdimman för att förkovra mig i bland annat köpmotiv och taktiska målgruppsanalyser.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0