Vilket klipp!

Jag sitter och väntar på att vattenkokaren ska få lite fart. Jag ska ta tag i lite skolarbete i en eller ett par timmar men behöver något som får mig lite motiverad så jag ska dricka te med adventssmak och knapra på svärmors hembakade pepparkakor.

Gick upp klockan åtta i morse för att få håret klippt av Rebeckas duktiga lillasyster, Isabella. Äntligen kan jag se världen utan att behöva ha en alldeles för lång lugg i vägen. Jag är jättenöjd :-)

 
Före                                                             Efter


Nu ska jag dyka ner i min temugg och ta tag i lite teorier kring service- och relationsmarknadsföring.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaaa, jag blev också jättenöjd! det är skoj med nya klipp. känner sig som en ny människa!!! kram

2008-12-06 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0