Veckans reklamfilm: Love for all

Jag blir faktiskt riktigt glad av den här reklamfilmen :-) Jag gillar själva filmen skarpt men förstår inte riktigt vad den har med Björn Borg underwear att göra. Förstår ni?


Efter lite efterforskningar har jag fått reda på att den från början är gjord till Absolut men att de ställde sig aningen tveksamma till filmen. Farfar, som gjort reklamfilmen presenterade den istället som en del i konceptet Love for all som de tagit fram till Björn Borg. Som sagt, jag tycker inte att kopplingen är klockren MEN reklamfilmen i sig är däremot intressant och riktigt snyggt gjord.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag fattar fortfarande inte !!! :P

2008-12-09 @ 13:23:51
Postat av: Rebecka

Jag tycker att den är fin :) Det framkommer inte att det är Björn borg bara.

2008-12-10 @ 12:59:59
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0