Min söndag

Hej på er!
Jag har precis tittat på Smother, en film som jag faktiskt inte vill rekommendera. Se den inte! Det finns mycket vettigare saker att göra under en och en halv timme än att se den. Det hela slutade med att jag halvsov genom sista hälften av filmen.

Under eftermiddagen har jag varit på jättemysigt adventsfika med tjejerna hemma hos Emma. Vi hade knytkalas med glögg, pepparkakor, marknadsnougat, hemmagjorda snickers, kakor och en massa annat gott. Tillsammans frossade vi i alla godsaker och spelade Guitarr Hero och Buzz Music Quiz. Riktigt trevligt hade vi och när jag gick därifrån kände jag mig som värsta svullet efter att ha ätit av allt. Tack så mycket Emma (alltså för att du bjöd oss, inte för att jag kände mig som värsta svullet)!

Nu är jag tröttare än tröttast och ska bums gå och lägga mig. Jag är faktiskt riktigt dålig på att somna på soffan. Ibland önskar jag att jag bara kunde somna och sova på soffan i flera timmar men det går liksom inte. Jag halvsover bara och när jag ligger där och det väl går upp för mig att jag faktiskt sover lite grann är det så himlans jobbigt att gå upp. Känner ni igen problemet?

Typiskt att jag har en massa smink i ansiktet, det hade varit så himla skönt att bara stupa ner i sängen. Till råga på allt har jag köpt en tandborste som jag får ont i munnen av. Vilka hemska problem jag har...

Godnatt till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0