Jag har fått Fluff

Hej! Jag har en väldigt generös pojkvän. Han har delat med sig av diverse elakartade killbaciller men som tur är delad han också med sig av nässpray och Bafucin. Jag har blivit förkyld. Superkul med förkylning lagom till seminariet vi hade i morse och projektarbetet som ska bli klart innan vi åker hem. Superkul med förkylning lagom till jag ska åka hem också. Hoppas dock på att jag kurerar mig snabbt och kan möta julruschen i Örebro pigg och fräsch.

Gick hem från skolan och bäddade ner mig på soffan under täcket och började titta på Sex And The City-filmen. Somnade dock en liten bit in i filmen. Jag sov jätteskönt och kände mig lite piggare när jag vaknade. Jenny och Emma har precis plingat på dörren och överraskat mig med en julklapp i form av en burk med Marsmallow-Fluff. I cafét i bibblan kan man köpa så kallad Lyxchoklad som är varm choklad med en klick marsmallow-fluff i. Lyxchokladen är dyr men fasligt god så jag har jagat eget fluff så att jag kan göra lika god choklad hemma. Emma och Jenny hann dock före och deras överraskning piggade upp mig riktigt ordentligt. TACK TJEJER, NI ÄR BÄST!! Jag är övertygad om att marsmallow-fluff botar förkylning så jag ska göra min egen lyxchoklad lite senare ikväll :-)

Vad tror ni? Visst borde det fungera som förkylningsmedicin?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! va roligt att det passade fröken. Du behövde en rejäl upp piggning. ( hur nu de stavas). Vi tycker om dig jättemycket med. Om du ger oss en miljon så kan du få veta vart inköpsstället är.



Gye sjukling, hoppas du mår fint imorn och att sebbe tar god hand om dej.

kram kram kram

2008-12-16 @ 22:58:10
Postat av: anna

eftersom vi inte kommer ses något mer får du ha det jätte bra! Kurera dig nu med fluffet så då orkar träffa tomten :)



God jul! :)

2008-12-17 @ 09:03:54
Postat av: anna

jag glömde säga att du får ha det jätte bra i Spanien också :P

2008-12-17 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0