Godmorgon!

Hej på er!
Igår bakade jag misslyckade pepparkakor. Dessa pepparkakor brukar vanligtvis vara enklare att göra än vanliga MEN icke. Det är absolut inget fel på smaken men de är VÄLDIGT knapriga, för att inte säga stenhårda. Till råga på allt brände jag en plåt, vilket gjorde mig ännu mer sur. Igår var ingen bra bakdag.

Nu har jag precis ätit frukost, smörgås med julskinka och västerevikssenap, dock lite för mycket senap så att det kittlades i näsan. Alldeles strax ska jag bege mig till biblioteket för att göra presenatation av projektarbetet tillsammans med de resterande tre fjärdedelarna av min grupp inför redovisningen imorgon. På engelska. Jag längtar verkligen tills detta är avklarat. Jag ska öva på min allra mest extrema svensk-engelska dialekt.

I eftermiddag kommer hela amår-gänget hit för ett litet möte och umgänge innan vi ska iväg på NU-festen som är ikväl. Jag har klädproblem inför kvällen. Temat är stekare/brat, killar ska ha kavaj MEN VAD SKA TJEJER HA? Tipsa välkomnas!

Ha en fin dag!
Kram / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0