Godmorgon!

Min lycka håller på att töa bort. Snön håller alltså på att försvinna. Tråkigt tycker jag samtidigt som det också har sin fördel. Jag har börjat nedräkningen till hemfärden som går på torsdag eller fredag och det är alltid trevligare att köra 35 mil då det är plusgrader och någorlunda rent på vägarna. Ska bli så himlans skönt att komma hem. Den här terminen har verkligen varit intensiv så det ska bli skönt att komma hem och kunna släppa allt som heter skolarbete för en stund.

Idag ska jag:
- Posta julkort
- Skriva på projektarbetet tillsammans med min grupp
- Opponera på en annan grupps projektarbete
- Förbereda en presentation av arbetet inför imorgon
- Jobba med amårkatalogen

Känns som om jag kommer att ha fullt upp idag. Vi hörs ikväll igen.



Kram
/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att du tar mina synpunkter till action!!! Om du ska göra allt detta så betyder det att jag har typ lika mycket att göra som du. Va roligt.. =S men på kvällen ska vi rocka skinkan av publiken och softa och se fram emot ett jättegalet tråkigt seminarium imorgon. Jag har också börjat min nedräkning för hemresan. Johan kommer snart.. jiiiiiiiiiiiihaaa!!!! Det komer bli tråkigt att skiljas från din din brutta, men vi har ett helt nytt galet, roligt, hemskt, intensivt, spännande, förfärligt, bakfullt år att se fram emot.

Visst ser du fram emot det lika mycket som jag gör.

2008-12-15 @ 10:16:57
Postat av: Jenny

Det var från moi det förra.

2008-12-15 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0