Äntligen!

Äntligen har jag fått hem både pojkvän och bil. Efter en och en halv vecka i lägenheten där jag hela tiden lyckats ha rent och snyggt runt omkring mig kom jag i eftermiddags hem till en lägenhet full med grejer. Överallt fanns väskor, påsar och kläder - och bäst av allt - mitt i röran fanns S! Nu är allt undanstädat och på korrekt sambomanér har vi avnjutit varsin pizza och druckit glögg med russin och mandel.

På vägen till pizzerian gick vi förbi slottet som var vackert upplyst av en massa ljusslingor. Vädret har varit riktigt risigt i eftermiddag. En sån där blaskig snöblandning har fallit ner från himlen. Jag höjer en hand för lite kyligare väderlek och hoppas på snö inom en snar framtid.

Efter det minst sagt dryga seminariet som höll på mellan 08:30-15:00 gick jag, Emma och Jenny till Café Astrakan och fikade. Riktigt mysigt och tro det eller ej men det är faktiskt en av de första gångerna som jag verklige sitter där och verkligen fikar. Riktigt mysigt hade vi :-)


Teleborgs slott i ljusskrud.


Med ett hjärta som pricken över i:et. Den var dessutom riktigt god.

Kommentarer
Postat av: elin

korv! Vad mysigt! Hoppasa allt går bra i skolan och att ni styr hemmåt snart :D Har precis julpyntat lite hemma i lägenheten (sent!) till helgen blir det granslinga på balkongen och krukor m granris :D mysigt! Sköt om dig! kramar!

2008-12-04 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0