Sånt som jag drömmer om

Just nu håller jag på att drömma om allt som jag såg på Svenskt Tenn i lördags. Jag ska köpa en smålandsväska i tyg av Josef Frank när jag tar examen i Växjö. Den som väntar på något gott brukar man ju säga.... Tycker att det kan passa riktigt bra med en smålandsväska när man utbildat sig i tre år i Småland. Tyget Manhattan (på bilden nedan) är riktigt snyggt men de lite mörkare tygerna med färgglada blommor är också läckra. Jag har ju några år på mig att fundera...





Jag har också spanat in detta brickbord av Margot Barolo och Märta Friman. Det skulle passa perfekt i vårt vardagsrum och så är det ju dessutom såå himla snyggt! Det är nog nästa möbelinvestering till hemmet. Svart underrede med en bricka med elefanter på, alltså en blandning mellan borden på bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0