Igår och idag i punkter + tre för mycket Therése

Igår:
- Stekte bacon så att hela jag kändes som en stor baconremsa.
- Bar en massa mat över campus - känns i axlarna idag.
- Tvättade, i sanna hemma fru-anda.
- Bättrade på bacondoften med pannkaksos


Idag:
- Vaknade efter c:a 10 timmars sömn.
- Fick en tillfällig inneboende.
- Lurade med en sjuk S till H&M där jag skulle kika på höstjacka - hittade en riktigt fin, röd, jacka, såg dock ut som en urvuxen barnjacka när jag fick på mig den, blev ett 2-pack bomullstoppar istället, passar till det mesta och är superskönt!
- Fixade ihop en ost-, boccoli- och skinkpaj till kvällsmat.
- Hjälper S att skriva tal inför nollornas finsittning imorgon - han kommer att göra det skitbra!
- Och nu har jag precis lekt med min webbkamera, så här ser jag ut idag (tur att stripigt hår och grus i ögonen inte syns så bra på kort!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0