Idag:

- Upp på stan och träffa världens bästa Elin, min barndomsbästis. Det är alltid lika kul att träffa henne men det händer tyvärr lite för sällan.

- Söka stipendium. Eller, åtminstone göra ett försök, man behöver betyg, intyg m.m. för att kunna söka, allt sånt har jag nere i Växjö men jag ska göra ett tappert försök med att printa lite från studera.nu.

- Förhoppningsvis träffa S. Jag har S-abstinens!

Funderar på att börjar finansiera mina nyinköp av kläder genom att sälja av lite gammalt i garderoben. Någon som testat att sälja kläder på Blocket eller Tradera och lyckats? Ge mig säljtips, tack!


Kommentarer
Postat av: Roxanna

godmorgon! =)

2008-08-14 @ 10:33:19
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0