I, mellan och på tänderna - och inget att peta med!!

Sitter och har en liten fikarast på jobbet. Tycker att ALLA butiker borde stänga när det är vackert väder. Jag ska bli politiker och enbart driva den frågan, därmed basta!

Den här dagen har karaktäriserats av en sak - saker mellan tänderna och brist på tandpetare. Kyckling med ljummen potatissallad till lunch. Kyckling mellan tänderna. Långt bak i munnen, sådär så att man liksom inte lyckas få bort det. Skitjobbigt och lite äckligt. Kycklingen sitter fortfarande kvar. Den sitter där tillsammans med fruktkött från en nektarin som jag alldeles nyss smällde i mig. Den var saftig och god men fastnar trots det mellan tänderna. Inte kul. Jag toppade nektarinen med ett par Riesen, ni vet, "kraftig chokladkola med ett överdrag av mörk choklad". Supergott. MEN de fastnar i, mellan och på tänderna. Just nu går jag och försöker rensa bort allt i mellan och på tänderna här på jobbet. Tur att vi inte har någon rusning av kunder för jag tror att det ser bra kul ut. Och inga tandpetare har vi heller.... jag blir frustrerad!

Ps. Proffsbloggerska är inte min grej. Det blir liksom mer kvantitet än kvalitet. Och jag rösta för kvalitet. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

var tog dagens outfit vägen ??

2008-08-03 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0