Lite klagomål på Pampers

Jag vill göra ett tilägg till mitt tidigare förslag om att förbjuda rump- och stjärtrelaterad reklam. Man ska inte få använda ordet "avföring" i reklam heller. Varje morgon när jag äter frukost kommer den där #%&@# Pampers-reklamen där de påstår att den nya, unika, Pampers-blöjan som är lika bekväm för ditt barn som för dig (ja, nu överdrev jag kanske lite, men ändå!) har en nya formula som ökar uppsugningsförmågan av "lös avföring". ÄR DET MENINGEN ATT JAG SKA SPY I MIN YOUGHURTUSKÅL? I såna fall har reklamen verkligen fungerat.

Av fullt naturliga skäl förstår jag att barn bajsar och hela syftet med en blöja är att fånga upp "det". Jag förstår att en blöja gör det på bra sätt utan att få höra orden "lös avföring" när jag äter frukost.

Tack och hej för mej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag såg den med. Jag tänkte precis samma sak.. jag åt min hamburgare när ja såg den reklamen .. ja ska bara säga att de blev lite kvar på tallriken .. :P
bra blogg..
ja omnämns..jiiha! ja lovar att du kommer bli snygg-thess till beachen .. :D kram

2008-04-01 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0