Jag har köpt Jimmy!

Förresten så glömde jag en sak som jag måste berätta:

Jag har köpt Jimmy. Det är helt sant. Jimmy är djäkligt snygg, trendig, lite glammig och får mig att se mörkt.

Jimmy är mina nya solglasögon. Från Åhléns.

När jag kom hem och flashade upp Jimmy för min pojkvän förväntade jag mig att han skulle säga något i stil med "ni är väldigt snygga ihop", eller så. Istället kom dem diplomatiska kommentaren:
-"Dom är väldigt 80-tal"....

Jag försöker lite mer och larvar runt en stund i mina nya solglasögon (visar lite från höger, lite från vänster och slänger med håret).

-"Dom är fortfarande ganska mycket 80-tal".

Vad fasiken tänker jag och försöker med:

-"Men 80-tal kan väl vara snyggt!?".

Därefter följde ingen kommentar. Så nu har jag bestämt mig för att vara 80-talig.

Här är Jimmy:


image57



Det var förresten när jag letade efter bilden på glasögonföretagets hemsida som jag såg att de hette Jimmy. För övrigt fanns även solglasögon med namn som "Finn", "Usman" och "Rune". Jimmy känns rätt för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Korv! Du skriver aldrig! Vill ju veta vad du hålls med där nere :D lova o skriva liiite oftare snart. Kram!

2008-05-16 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0