Galning No: 2

Just nu är jag egentligen alldeles för trött för att skriva en liten truddilutt här. MEN detta är enbart en lite apertif, en så kallad aptitretare för vad som komma skall. Jag har upptäckt att jag inte är den enda galna människan i Växjö (tack och lov!).

Tänkte lägga upp en bild på galning nummer två men jag orkar inte riktigt plocka fram sladden för att koppla mobilen till datorn och lägga över bilden. Så jag tänkte lägga upp den imorgon istället. Den som väntar på något gott....

Nu ska jag krypa ner under täcket i sängen och borra näsan djupt ner i kudden, det är skitmusigt!

Godnatt!

/T


Ps. Officiellt så startade grillsäsongen i lördags. Alla på campus grillade. Ds.

Ps en gång till. Vi har bestämt oss för att investera i en kolgrill Ds igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0